9.13.2012

Kafa mikme postu #1

Ben yazmayı severim, hatta düşüncelerimi ve duygularımı sadece yazarım, söylemem! 
* Okul daha bu pazartesi açıldı ama toplasan 3 kere gitmedim. Geçen sene her derse mal gibi gittim de ne oldu? Hocaların bazıları bile gelmedi. Peh! Ya alışamadım daha okulun açılmasına, bir sürü yapacaklarım vardı be, liste fln. Kara aldım; üniversitedeki son senemde adam gibi bir öğrenci olacağım. Ya benim bok bir huyum var; bir şeyi, bir yeri ya da birini sevmiyorsam imkanı yok onunla ilgili bir şeyler yapayım. Örneğin; hocaya ısınamadım ya o dersi ya bırakıyorum ya da DC ile fln geçiyorum. Yani ya beyazdır ya siyah, gri yok bende pöf!

**Yaz bitti ben hala kilo veremedim içine tüküreyim be! Yaklaşık 15 kg falan vermem gerekiyor. o_O Bak yarın başlıyorum. Böyle, zayıflama sürecimi yazacağım bir defter bile hazırladım. Scrapbook tadında yapayım diyorum, tabi bunu hayata geçirebilmem için kilo vermem gerekiyor =D 

The summer is about to finish, hey it finished omg! However I couldn't become thin f*ck! I am gonna begin tomorrow seriously(!). Even I prepared a notebook which will turn into a scrapbook. It goes without saying that I need to lose weight to have some things to write =D 

***Bazen kendime kızıyorum; bak utangacım, çekingenim, alınganım, sessizim, yabaniyim, tartışmadan kaçarım, cadaloz değilim,içime atarım her şeyi. Bu bok huylarım bazen beni deli ediyor; sırada önüme geçerler ağzımı açmam, arkamdan konuşurlar ağızlarının payını vermem, birine sinirlenirim, kırılırım hiçbir şey söyleyemem, bir ortama girerim "ayaklı buzdolabı" muamelesi görürüm, yeni yerlere tek girerken utanırım zart zurt. Ha bi de kilo çekinmem var. Çok şükür normal olduğumu iddia etmiyorum :)


****Yayalar için olan ışıkları beklemeyip, davar gibi geçenlere sinir oluyorum. Ulan sen super mario musun da canını atıyorsun sokağa? Bazen şey olur böyle ışık bize kırmızı, ama çok araba yok; böyle hurrrraaa karşıdan insanlar geçerler, ben orda beklediğim için uzaylı yerine koyulurum. Ya bazen sokak köpeklerini görüyorum, bildiğin bekliyor ışığı ya. Tabi "aa yeşil yandı geçmem lazım" falan değil de, bakıyor hayvan arabalar vızz vızz, "oğlum durayım bok yoluna gitmeyeyim" diyor. Brava pıtırcıklara!

Some idiots cross the road without waiting the green light. People r behaving as they are super mario with lots of green mushroom. Sometimes when the road is empty but the light is red, flood of people run to the other side at that moment if I still wait the green light, I am treated as I am an alien. Sometimes I notice street dogs who wait the green light :) 
Baak video bile buldum =)  I found a video about it :)

No comments:

Post a Comment