9.22.2012

Kafa mikme postu #2


Kelebekler...mide...??
Yıllardır kimseyi sevmedim, en çok hoşlandım her seferinde de avucumu yaladım. İçine sıçtığımın karakteri böyle utangaç, çekingen zart zurt olursa ben daha çok kelebeklerle uğraşırım. 
Birini sevip, hoşlanıp sonrasında üzüleceğim düşüncesi korkutuyor beni. Ben hep, üzülmekten korkuyorum, tanıdıklarımın beni kırmasından, birine güvenip aldanmaktan kaçınıyorum. Kendi kutumda yaşıyorum sırf kırılmayayım diye. 
Birinden hoşlanıyorum sanırım =[ Karşılık bulamayacağımı bile bile kelebeklerin midemde dolaşmasına izin veriyorum. Kendimi ancak bu kadar durdurabildim. Ve bir süre sonra da tanıştığımız organizasyon bitecek. Böhhüü :( 

Yok yok tamam iyiyim ben, ohhhhh füüüüüüffff! derin nefes derin nefes. Kısa sürede boş kalpsiz biri olacağım! {dur ya whatsapp'da en son ne zaman görünmüş bir bakayım..}

hadi baymadan bye!

No comments:

Post a Comment