7.03.2012

Essence'lendim

Gratis'in aylık indirim dergisinde görmüştüm Essence ürünleri geliyor diye. 3-4 tane Gratis gezindim, hiçbirinde Essence standı yoktu. Geçen gün Taksim tünel'deki Gratis'te gördüm.. 15 dakika fln. standın önünden ayrılmadım. Merak ediyordum, yabancı bloglarda görüyordum. Bir kaç şey aldım hemen. Fiyatları da gayet makul.
One of self care market started to sell Essence products. I was very curious about them 'cause I've read lots of posts from foreigner blogs. I bought some things, prices are also acceptable.


En aşağıdaki farın altına sürmek için; concealer gibi aynı işi görüyoru. Farı daha kalıcı yapıyor.
Undermost is an base coat for eyeshadow, it also serves the same purpose of concealer. It makes a lasting eyeshadow. 

not: Deneylerde hayvan kullanmamaları beni çok sevindirdi.
ps: They are against to use animals in tests. No testing on animals. 

No comments:

Post a Comment