7.08.2012

Ögün#1 - Meal#1

Diyete 1234567.ci başlamam. Her pazartesi, her ayın başı ve bunlara benzer çeşitli start günlerim vardır. Maalesef akşamında hüsranla sonlanan. Efendim size diyet geçmişimi şööööyle bir özetliyim. Hem tombik bir çocuktum, kilolu bir ortaokul geçirim. Lisede 15 kilo verdim. Üniversiteye ilk başladığım sene 20-25 kg. aldım ve onlar üzerime ya-pış-tı. 8 kg.yakın verdim ama literatürdeki gibi fit biri olabilmem için 20 kilo vermem lazım. Anlaşıldı bu işi diyetisyen kapılarını aşındırıp, kontrolden bir gün önce haşlanmış kabak yemeyle fln. yapamayacağım. Onun için, açacağım blogda bunları da paylaşayım dedim ve yaptım. 
This must be my 12345678th start to a diet. Every monday, every first day of the months etc. are my some of my starting days. Let's have a brief introduction to my diet background. I was a chubby child during primary and elementary years. In high school I lost 33lbs. When I was a freshman in college, I gain 55 lbs. They sticked on me and I have not been able to lose them. I decided that I need to share my experiences,ideas, etc. in my blog. 


No comments:

Post a Comment