6.24.2012

Çıtır çıtır elmalar

Son zamanlarda marketlerde görmüşsünüzdür, ufaklı büyüklü paketlerde çıtır elmalar satılıyor.
Ufak paketler tam bir ara öğünlük oluyor ve tatlı krizlerimde beni sakinleştiriyor.
Recently I've seen crunchy apples in large and small packages.
Small ones are good as a snack and it also has the power of soothe my dessert crisis
.
 


Ben de heveslendim hemen, "yaparım len çok basit" moduna bürünüp tıktıktıtk doğradım elmaları.
Evde ne kadar çürümek üzere olan elma varsa kestim. Attım fırına, ara sıra kontrol ettim paketlerdekine benzemiş mi diye.

I aspired and started to tell "it's child's play". I cut all apples which were about to decay. After putting into the oven, I started to check them occasionaly in case  it looked like packaged apples.


Veeeeee bitttii :) Aynısına çok benzedi, hapurr hupur götürdüm. Tepsiden çıkarırken, annemden "bundan sonra marketten alırız, 4 liralık paket yerine 20 liralık fırın yakıyorsun" dedi. Ehmm kümmledim de bişi diyemedim çünkü 1 saat 40 dakka fln. piştiler =D
Finally they are cooked. While I was taking out, my mom said that "after this we will go and buy it from supermarket because u ran the oven (costs 10$) for 2$ package. ehm! I didn't tell anything 'cause the apples cooked about 1 hour 45 minutes =D



No comments:

Post a Comment