6.18.2012

Lindenza hakkında birkaç sey...

Ben ve komşum bebek martı sizi selamlıyoruz..
Her şeyin bir girizgaha ihtiyacı olduğu gibi, blogumun da olmalı dedim. Kendim ve blogumla ilgili kısa bir şey karalamak istedim. Çok kafa ütülemeden;bir şeyler yazayım.
Üniversitede okuyorum. Arkadaşlarımla dışarı çıkmayı sevdiğim kadar yalnız vakit geçirmekten de hoşlanıyorum. Okuma modunda olduğumda kişisel gelişim, roman ve öykü türünde kitaplar okumayı seviyorum, arada dergileri de karıştırıyorum. Müzik konusuna gelirsek; kafa ütüleyici türler dışında çoğunu dinliyorum. Yabancıların yanında çok çekingen, en yakınlarımın yanındayken de kabak çiçeği gibi açılan biriyim.
Gezerim ederim, yeni insanlar tanımayı isterim ama maalesef yapamam.(peeh! başaramıyorum be). Profesyonel bir fotoğafçı asla değilim ama fotoğraf makinemle kendi ve çevremdeki dünyamı fotoğraflayıp kendimi mutlu edebiliyorum. Hayvanları ve doğayı insanları sevdiğim kadar severim (hmm hayvanları daha çok seviyor olabilirim, bilemedim şimdi). Pat! pat! konuşmaktansa tıkır tıkır yazmayı tercih ederim. Arada sırada craft tezgahımı kurup, bir şeyler yapmaktan,kesip,biçmekten, yapıştırmaktan mutluluk duyup, stres atıyorum.Çevremi didik didik gözlemler, gereksiz ayrıntıları bile beynime işlerim (he evet normal olduğumu idda etmiyorum).
Yeni bir blog ile karşınızdayım apapapppapapap!! taatatttaa! evettt havai fişekler atılsın, zurnalar çalsın ve öyle şeyler.

Hi! I am living in Istanbul/studying in college. Person who loves writing, taking photo, cooking and roaming. Sometimes I'm overly talkative, sometimes become tight-lipped. Usually dreaming at nights, sleeping during day times ;) Crafts, DIY projects, coloring book etc. make me get rid of stress. 

No comments:

Post a Comment