10.02.2012

Kafa mikme postu #3

Kardeşim ben tek gezmeyi severim!
Ulan ben küçüklüğümde okulla müzeye, sergiye, fuara gittiğimizde hep en sonda olur, tek başıma gezerdim. Millet "aman işte soyutladı, bu da bir garip, bir havada" falan derdi. Ama yani ben hep öyle rahat ederdim.
Annemin lafı gibi ben "penguen ailesi" gibi her boku birlikte yapmaktan da hoşlanmam. Çoğu insana garip geliyor ama öyle yani. Biz ailecek de öyle hep kıçkıça değilizdir.
Alışverişe, fotoğraf çekmeye, yeni yerleri keşfetmeye, sergi ve müze gezmeye genellikle tek başıma giderim. Maksimum bir kişi daha olur yanımda o kadar ama o da tek tük yaşanır.
Şimdi kalabalık gittiğimizi düşün; biri foto çekilmek ister, diğeri dükkana bakmak ister, diğeri kitapçıya, diğeri acıkır, vsvs arttırabilirsin bunu. Biri yavaş yürür, diğeri benim sevdiğim şeyleri kınar, eleştirir durur vsvs. Onun için mi en iyisi "tek gezmektir". Tabi böyle anlatıyorum da ben de yağmur ormanlarında iri gövdeli bir ağacın üstüne inşa ettiğim kulübemde yaşamıyorum. Bunlar dışında arkadaşlarla, kalabalıklarla oluyorum.
Merak ediyorum diğerlerini ya sen naparsın?


Dukan dieti =| 
Ulan dukan diyetine bir ben kalmıştım başlamayan ben de başladım da, böyle kafadan yapıyorum bir şeyler. Blgları fln okudum millet abartmış asmış kendini, bense sadece et ve süt ürünleri yeyip, içiyorum da bunlar light olmalılarmış zartmuş zurtmuş. Ulan yumurta yemekten civcive dönüşeceğim yakında. Sokaklarda şişko bir civciv görürseniz ya benimdir ya da başka bir dukan diyeti mağdurudur. 
2.gün bitiyor da devam etsem mi yoksa adam gibi diyetisyenime mi devam etsem bilemedim be! Bir şey biliyourm bu 20 kilo çabucak kışkılanmalı bu bünyeden!! 
Ekim sonunda spora yazılacağım babamı ikna ettim. Zor oldu çünkü bundan önce 2 kere yazılıp da 2 yıl içinde toplam 15 kere gitmemiştim de bu sefer iş başka ilk defa hırs yaptım lan haftasonu bir şey yaşadım, ondandır =D 


No comments:

Post a Comment