10.26.2012

Melekler


Meleklerle Yaşamak; son zamanlarda melekler konusuna ciddi anlamda takıldım. İlk zamanlarından herkesin elinde gördüm ettim diye, saçma bir şeydir dedim elime bile almadım. Ama bir gün arkadaşım "muhakkak okumalısın hemen" deyince, gittim aldım. O andan itibaren, fotoğrafta görüldüğü üzere harçlıklarım meleklere çalıştı. Artık durdurdum kendimi nereye kadar lann diye. Şimdi tek bir şey kaldı; neyse yaparsam anlatırım. 
Ya şimdi körü körüne inanmıyorum ama çok şey ile karşılaştım onun için hayatıma yer veriyorum. Kartları kullanıyorum, arada dvd'ileri dinliyorum fln. Ya gerçi öyle kitapta yazdığı gibi hoop haydin bu meleğim, işte bilmem ne melek geldi şuunu çözdü, şu renk ışıkla fln demiyorum yani yapamıyorum belki de ama en azından içimden gelen sesi dinlemeyi öğrendim. Ego mu iç ses mi ikisi farklı şeyler. Bir bakın nette fln ilginç işte. Bir şeylere inanmak insanların ihtiyacıdır. Kendini kaptırmamadığın sürece sorun yok. 
Yani bazen bir yere gidecek oluyorum, yolda gir kahve iç sesi geliyoru içimden. Bazı seferler durdum içtim, çok güzel sohbetler ettim başka insanlarla. Bir kaç seferde de "amaaan gittiğim yerde içerim" dedim. Yüzde yüz değil ama içemedim o kahveyi gittiğim yerde, örneğin deniz otobüsündeki otomatlar bozuktu.gibiibbi. Ama bu her seferinde değil. 

No comments:

Post a Comment